dietaWegetariańska

Smaczna i zróżnicowana dieta przygotowana dla osób, które zrezygnowały ze spożywania mięsa, ale nie chcą wykluczać nabiału oraz ryb.

Polecana dla
  • osób chcących zdrowiej się odżywiać
Warianty kaloryczne

1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal

Zamów dietę

Zobacz cennik

o diecie

Smaczna i zróżnicowana dieta przygotowana dla osób, które zrezygnowały ze spożywania mięsa, ale nie chcą wykluczać nabiału oraz ryb.

  • zrównoważone proporcje składników chronią przed niedoborem witamin i minerałów,
  • odpowiednie rozłożenie wartości energetycznej posiłów zapewnia poczucie sytości przez cały dzień,
  • ze względu na obecność ryb i nabiału nie wymaga dodatkowej suplementacji,
  • możesz wykluczyć do 3 składników, w przypadku większej liczby odpowiednia będzie dieta VIP.

Przykładowa dieta

Dieta Wegetariańska, 5 posiłków, 1500 kcal
  • I Śniadanie(350 kcal)

    Bułka Graham, Burak pieczony, Ser kozi, Sałata, Pomidor, kiełki rzodkiewki

  • II Śniadanie(200 kcal)

    Jabłko pieczone, Jogurt Grecki, Musli, Śliwka suszona, Morela suszona, cynamon

  • Obiad(500 kcal)

    Ziemniaki, Cukinia, Łosoś wędzony, Jajko, jogurt naturalny, szpinak

  • Podwieczorek(150 kcal)

    Ciasteczka owsiane, Mango, płatki kokosowe

  • Kolacja(300 kcal)

    Pieczywo chrupkie, papryka, rucola, ogórek, feta, sos vinegret

Sprawdź inne diety

Aby dowiedzieć się więcej - wybierz dietę - lub zobacz jak to działa